Mikor leszáll az est...

2013. szeptember 11. - Bogyo_bacsi

Forró nyári éjszakákon, mikor a dunai tájra leszáll az est, a lenyugvó nap utolsó sugarai gyakran találnak engem és barátaimat a felhevült kövezéseken. Ilyenkor a nappal pihenő süllők feljebb merészkednek, hogy kivegyék részüket, az alkonyatkor víz tetőn összegyűlő snecihadak nyújtotta lakomából. Ha az ember jókor van jó helyen, valósággal fröcsög a felszín a süllők kaffantásaitól, időnként pedig balinok verik szét a háborgó víztükröt, szanaszét dobálva a menekülő apróhalakat. Megfelelően vezetett wobblerekkel könnyen kapásra bírhatóak a táplálkozó ragadozók, de persze a történet nem ennyire egyszerű, ugyanis az ember számos próbálkozásból, csak kevésszer fut bele az ideális körülményekbe és bizony ez az időszak is röpke életű csupán... hogy az idén brutális mennyiségben megjelenő szúnyoghadakról már ne is beszéljünk.

est01.jpgNapnyugta előtti pillanatokban aranyszínbe öltözik a dunai táj

Egy késő júniusi szombat éjszakán Csaba barátommal kilátogattunk egyik kedvenc dunai helyünkre. A folyó állása még rendkívül magas volt, átlátszósága pedig igen csekély. Persze, ez nem probléma, csak meg kell találni a megfelelő módszert, hogy a magunk hasznára tudjuk fordítani a körülményeket. Csabi igen gyorsan utolért egy szép balint „glavinjara” műcsalijával. Készítettünk pár képet, majd barátom visszaeresztette az átvert fenekeszeget a kakaó barna vízbe. Általában az alkonyat előtti egy órát még a balinok hajkurászására szánjuk rá, majd a süllőké lesz a fő szerep.

est02.jpgCsabi barátom alkonyati balinja

A sötétedés közeledtével mélyre törő, fehér színű, shad formájú wobblert akasztottam a zsinórom végére. Bíztam ebben az új darabban, tudván, akár balin, akár süllő, akár csuka legyen, kinek szeme elé kerül, biztosan nem hagyja csak úgy elúszni a hét centis fahalacskát. És csakugyan, nem telt bele sok idő, szinte a partnál törölt valami oda gyöngyszínű műcsalimnak, de elhibázta. Tekertem még egyet orsóm karján és ismét rávágott a kis mohó. Akasztottam, de éreztem, nem igazán jól ütöttem bele az akcióba. Halam megiramodott, megreccsentve orsóm fékjét, majd a következő pillanatban már csak fahalacskám veretését éreztem. Valószínűleg idei első, jobb wobbleres süllőm lépett meg ekkor... :(

est03.jpgIdei első süllőcském alig haladta meg a harminc centimétert...

est04.jpg... de azért neki is ugyanúgy örültem, mint nagyobb fajtársainak

Sopánkodni azonban nem volt időm, mert csakhamar újabb koppintást éreztem műcsalimon. Ütöttem, és mintha valami ficánkolt volna zsinórom végén. Egy apró, harminc centis süllőcske próbált szabadulni műcsalim horgától, ezzel nyerve el az idei első tüskés hátú címet. Készítettünk pár gyors képet zsákmányomról, majd visszahelyeztük a folyó hűs vizébe. Idén valahogy az összes eddigi dunai wobbleres halam mélyre törő shadon akadt meg. Jönnek ezek még azonban majd feljebb is... az igazán meleg napokon majd közvetlenül a felszín alatt, a kövezés tövében is nyakon lehet csípni őket felszín alatt húzott műcsalikkal.

est05.jpgEz a másik, 33 centis tassi süllő szintén mélyen járó shad wobbleren akadt meg

est06.jpgA nyár első felében inkább a mélyebb régióban találtam rá a süllőkre, balinokra

Egy másik alkalommal már javában benne jártunk a júliusban, mikor Gabesz barátomat kivittem élete első dunai horgászatára. Egy apró ruganyt céloztunk meg. Miután még világosban elfoglaltuk az állást, adtam neki egy balinos wobblert és megmutattam hogyan kell vezetni, mire figyeljen. Erre ő azon nyomban meg is akasztott egy csöppnyi ragadozót. Mit mondjak, gyorsan tanul a srác. :o) Még dobáltunk egy darabig, várva a legjobb időszakot, de pont végszóra egy hatalmas uszály tolatott be elénk megbolygatva a tutinak tűnő pályát. Nem kicsit voltam ideges, de mit tehet ilyenkor a horgászember? Szedi a sátorfáját és átmegy egy másik kövezésre...

est07.jpgAz alkonyat ismét az öreg folyó partján talált engem és barátomat

A következő állomásnak egy már régi, ismerős kövezést választottunk. Kezébe nyomtam Gábornak egy ígéretes süllős wobblert, majd megmutattam, milyen tempóban vezesse. Bár, nehezen láttunk át a szúnyogfelhőn, egyértelműnek tűnt, hogy táplálkoznak a süllők. Egyik bevontatásnál arra lettem figyelmes, hogy műcsalimat egy bő negyven centis fogas követi a felszínen. Lelassítottam a vontatást, mire az megbökte az orrával, majd lefordult róla... A hétszentségit – ráncoltam össze szemöldökömet. De szemeim hamarosan kikerekedtek, mert ahogy barátom felé tekintettem, észrevettem, valami igen szép jószággal hadakozik éppen. Odafutottam hozzá, hogy segítsek birtokba venni a jól megtermett süllőt. Egy határozott mozdulattal megragadtam a grabancát, majd partra emeltem a gyönyörű tüskés hátút. Nem is emlékszem már, mikor tartottam utoljára kezeim között ilyen szép példányt.

est08.jpgGábor élete első dunai horgászatán pattintotta ki ezt a gyönyörű süllőt

est09.jpgEgy hét centis, mérsékelten mélyre törő Rapalán akadt meg ez a pompás ragadozó

Bizony a szűz kéz szerencséje... :o) Megmértük a nem mindennapi fogás hosszát, farok tőig 56,5 centiméterig futott a szalag. A súlyát olyan 2,3 kilósra saccoltuk. Gabesz óvatosan visszahelyezte a vízbe, miközben én csak kattinthattam a gépemet. A művelet után megjegyeztem neki, hogy most már jó lenne, ha visszavenne, mert legközelebb nem viszem sehova sem. :o) Hiába, hány éjszakát töltöttem itt üresen, neki meg tíz perc kellett csak, hogy megjöjjön a szép süllő. Hát bizony, ilyen a hordásszerencse. Mindenesetre örültem barátom sikerének és tudom, van még a Dunában szép süllő az én számomra is... a maradék fél órát még megúsztuk egy-egy koppintással, de nem sikerült újabb halra váltani az akciókat. Mégis elégedetten vettük hazafelé az irányt. Igen szép éjszaka állt mögöttünk, egy nem mindennapi fogással...

est10.jpgSzerencse fia :o)

est11.jpgA visszaengedés nem kérdéses

A bejegyzés trackback címe:

https://pecazas.blog.hu/api/trackback/id/tr685432663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pergetni jó Blog 2013.09.11. 10:57:43

Gyönyörű szép süllőket fogtatok gratula hozzá! :) Egyébként nálam is nagyon fogósak ezek a shadek )

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.11. 11:03:51

@Pergetni jó Blog: Szia Szabi!

Nagyon szépen köszönöm. Szerintem ezek a műcsalik általánosan jónak mondhatóak, folyóvizen, állóvizen a legtöbb ragadozó halra. Én nagyon szeretem használni őket. Az egyik favorit az SR és az SSR.
Üdv.

Tom

asp01 2013.09.11. 13:01:38

Szia Tom!
Így ebéd mellé nagyon jól esett ez a kellemes írás! Nincs annál jobb amikor a Dunán naplementében horgászik az ember, szépek a képek is és a süllők is. A kis süllők is süllők, csalafinta halak ezek :) és kell azért hozzá tudás és szerencse is, hogy fogjon az ember...a nagyhoz is gratulálok Gabesz barátodnak!

Üdv
Dani

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.11. 13:04:41

@asp01: Szia Dani!

Köszönöm Gabesz nevédebn is. Ilyen kicsikből jöttek azért, de a nagyok sajnos elkerültek. Sebaj, van még nekem hal a Dunában... :) Örültem amúgy a kicsiknek is rendesen... nyilván a Duna, akár az RSD is más, mint egy kockató.
Idén lesz még lehetőségem javítani... ;o)
Üdv.

Tom

asp01 2013.09.11. 13:06:39

@Bogyo_bacsi: Kitartás kell, de utána biztos lesz eredménye, ezt idén már én is többször tapasztaltam :)

Dani

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.11. 13:11:36

@asp01: Dani!

Kitartásból nincs hiány... ;o) de azért megsímogatná a lelkemet egy szép fogás... :oD
Üdv.

Tom

Boo 2013.09.11. 21:07:30

Van itt süllő...csak nehéz megtalálni őket. (főleg márnázásközben :-D )

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.11. 21:11:28

@Boo: Csaba!

Tudom, de süllőzni még lesz lehetőségem idén 20 x, míg márnázni csak max 2 x. :o)
Nekem fontos a márna...
Üdv.

Tom

Halfdane 2013.09.11. 22:28:50

Nemhiába a süllő a halak királya (ok, lehet vitatkozni, de sztem sokan egyetértenek). Finnyás, csalafinta, rejtőzködő, titokzatos. A nagy süllő fejedelmi fogás, tudás, szerencse, kitartás kell hozzá. Nem kétséges, hogy egyszer neked is megjön életed hala, csak tarts ki! De asszem ezzel nem lesz baj...;)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.11. 22:34:34

@Halfdane: Szia András!

Biztos vagyok benne, hogy nekem is van pár nagy süllő a Dunában. A kitartással nincs gond, mert nem adom fel. Igazából volt régen egy jó süllős helyem az Által éren, de amióta az az emberi butaság miatt tönkrement, nem igen találkozok 2 kiló fölötti süllőkkel.
Amúgy teljesen egyetértek. Ami mókás, hogy annyira elkerül a szerencse süllő ügyben. Harcsa, csuka, márna téren nincs ilyen gond, csak a süllő az én keresztem... :)
Üdv.

Tom

Halfdane 2013.09.11. 22:37:43

Hát a márnák erről nekem mást mondtak idén, de majd jövőre ott is javíthatsz...;) Figyeld meg, kiéheztetnek a genyók és amikor már feladnád, megjön minden süllők öregapja. Vagy nekem. És akkor a térdeden töröd össze az összes botodat...;)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.11. 22:42:00

@Halfdane: András!

Tavaly fogtam annyi márnát, hogy idénre is elég, és azért most is fogtam egy szépet. Egy hasonló súlyú süllővel kiegyeznék.
Amúgy nem aggódom, mert a gumis szezon még adhat pár jó süllőt, ami novembertől februárig tart. Ez több tucat alkalom. És persze megyek még a Dunán kívül pár süllős helyre. Valahol csak beköszönt a szerencse...
Egy hasonló süllővel kiegyeznék, mint ami a képeken van...
Én örülnék a te sikerednek is, de az idei süllő termésed még az enyémtől is elmarad... :o)
Üdv.

Tom

Halfdane 2013.09.11. 22:51:11

Na ja, de idén nem is igen süllőztem. Ami természetesen nem marad így...;) Aztán hogy mi lesz az eredménye, az majd elválik. Minden esetre nekem idén a csuka a prioritás, mert régen sok süllőt fogtam, de annál kevesebb csukát. Most az utóbbi jobban izgat, de eljön majd a süsük ideje is...

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.11. 22:56:17

@Halfdane: Nálam októbertől november közepéig a csuka lesz a célpontban. Főleg Tisza tó, holtágak és bánya tavak szerepelnek a listán. November közepétől pedig újra süllő. Reméljük addigra már éppen elég csukás történettel gazdagodok majd... :o)
Nekem is vannak nagy terveim. Már alig vártam, hogy véget érjen ez a dög meleg. Nyáron kínlódtam rendesen...
Az én időszakom ugyanis az ősz... :o)
Üdv.

Tom

Halfdane 2013.09.11. 22:59:18

Egyetértünk. Nincs szebb, mint az álomba merülő természet békéje, a reggeli ködök sejtelmessége és a vizes avar illata. Amikor az emberek inkább dideregve visszahúzódnak otthonaikba, de a fanatikus horgászoknak ekkor jön el az igazi ideje. Reméljük, hogy a kitartást a halak is méltányolják és modellt állnak néhány szép fotóhoz.

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.11. 23:01:38

@Halfdane: Látom nagyon belelkesültél ott a monitor mögött... :oD
Legyen így, ámen!!!
Üdv.

Tom

Roland Nagy 2013.09.12. 13:37:46

ilyen szèp halakèrt megèri pär bogarat megenni:)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.12. 13:39:38

@Roland Nagy: Szia Roland!

Üdvözöllek a blogomon! :o)
Hát igen, úgy emlékszem jól is laktunk a végére... :oD
Üdv.

Tom

VGabesz 2013.09.13. 18:45:18

Szia Tomi!

Ismét egy frankó cikk :)! Ezúton gratulálok Csabának a balinhoz, neked meg a kölyök süllőhöz! Úgy néz ki, hogy velem mindig belefutsz ezekbe az "elsőzésekbe" :)! Van még néhány fogható ragadozó kis hazánkban amit még nem fogtam és Te igen, szóval ne add fel! :D Nyitott vagyok mindenre! De a viccet félretéve én is biztos vagyok benne, hogy neked is jut majd legalább egy ekkora süllő és nekem is majd jut bővebben a kisebbekből! :) Nagyon királyok a képek is! A naplementéset igazán átküldhetnéd, tökéletes háttérkép lenne belőle!!

Üdv.

Gabesz

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.13. 19:16:15

@VGabesz: Szia gabesz!

Állt már mellettem a szerencse és még fog is, de ez most nem lényeges. A fontos, hogy megfogtad életed süllőjét és ehhez gratulálok, még ha volt benne egy nagy kalappal is. A következő lépcsőfok a harcsa. Kíváncsi leszek, azt mikor fogod átlépni... ;o)
Lesz még a kezemben süllő, sőt nagyobb is, abban biztos lehetsz. A lényeg, hogy járjunk minél többet horgászni és szerezzünk minél több élményt...
A képet majd átküldöm. Melyikre gondoltál a kettő közül?
Üdv.

Tom

VGabesz 2013.09.13. 19:31:34

@Bogyo_bacsi:
Szia Tomi!

A cikkben a legelsőre gondoltam!
Kívánom, hogy fogd meg a legnagyobbat amit csak lehet, a lényeg tényleg a horgászat élménye! Azon a bizonyos móri horgászaton véglegesen megfertőzött a pergetés és ezt meg kell, hogy köszönjem!
A harcsás történeten is előbb-utóbb túl leszünk, bár ott magasabbra raktad a lécet, mint a süllő esetében, azt nagy valószínűséggel nem is fogom soha meglépni :)! Most a cél a csuka, aztán majd a télvíz idején ismét a süllő!! :)

Üdv.

Gabesz

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.13. 19:42:14

@VGabesz: Gabesz!

Oksi, majd átküldöm, ha visszaértem Pestre.
Nem kell köszönnöd semmit, szerintem ez egy tök természetes dolog, egyszer majd gitározni is megtanítalak. :oD Na meg én is jobban szeretek barátokkal horgászni, mint egyedül. Az a móri peca igen jó volt.
Észrevetted, hogy csak akkor fogsz nagy halat pergetve, ha én is ott vagyok? De akkor majdnem mindig... :o)
Még pár hétvége és én is átállok a csukákra. Remélem, gyorsan fogok pár szebbet. Jót tenne most az önbizalmamnak...
Üdv.

Tom

VGabesz 2013.09.13. 20:06:34

@Bogyo_bacsi:
Hehe, van benne valami :), bár nagyjából azok is azok az alkalmak amikor kimegyek pergetni néhány kivétellel. Talán most hétvégén bepróbálkozok egyedül ha a munkám engedi, reméljük, hogy meglesz a szezon első csukája legyen akármekkora. Bemelegítek mire te is áttérsz a krokikra, aztán összehozunk valami közös pecát, akár az Andrást is bevonva.

Üdv.
Gabesz

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.13. 20:12:00

@VGabesz: Én is megyek ki estére a Dunára. Holnap indul meg fölfelé a víz, talán hoz valami halat... A csukáknak csak októbertől indulok neki. Sokat várok az idei csuka szezontól. Remélem más lesz mint az elmúlt két hónap.
Persze, majd egyeztetünk és elnézünk ide - oda. Tudod, rajtam nem múlik... Megnézném idén újra Vértessomlót is. Mit szólsz hozzá?
Üdv.

Tom

VGabesz 2013.09.13. 20:16:41

@Bogyo_bacsi:
Szia!
Mindenképpen el kellene oda nézni, tavaly pihentettük és felettébb érdekes víz az! Megérdemel egy próbát!
Üdv.
Gabesz

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.13. 20:22:11

@VGabesz: Így lesz. Idén ránézünk újra... ;o)
Üdv.

Tom

asp01 2013.09.13. 20:25:19

@Bogyo_bacsi: Na erről is várunk majd cikket! :) Én holnap RSD-zek hajnalban, aztán vasárnap pedig Dunai roadshow lesz :D
Görbüljön!

Dani

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.13. 20:28:26

@asp01: Dani!

Mindent elkövetünk majd a siker érdekében... :o) neked meg görbüljön hétvégén!
Üdv.

Tom

jimmba 2013.09.16. 15:32:57

Sziasztok! Jó kis írás lett ebből a pár fogásból!
Gratulálok Csabinak a balinhoz,és Bogyó neked is a süllő ifjonchoz. Gabesznak meg külön nagy gratuláció,hogy ilyen szép süllőt tudott fogni! Na látod Bogyó,ez már egy rendes süllő. A képek is jól sikerültek. Ezek szerint csak az én fogásaimnál van gond a gépeddel.
Érdekes ez amit írtál a szerencséről. Sokat lehetne azon vitatkozni,hogy most a szerencsével jött Gabesznak ez a szép süci vagy sem,de egy biztos. A halakat nem érdekli sem a szerencse,sem az,hogy kinek a wobblerét támadja.
Párszor lehet fogni szép halat szerencsével,de folyamatosan érvényesülni nem lehet csak a szerencsével. Tehát majd hosszútávon kiderül,hogy Gabesznak csak Fortuna küldte ezt szép süllőt, vagy a jó vezetési technika eredménye.
Nyáron jóval nagyobb tudás és kitartás kell megfogni egy jó fogast,mint a lehűlt, téli vízben.

Üdv. Jimmy

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.16. 18:49:53

@jimmba: Szia Jimmy!

Nah, örülök, hogy végre tetszenek a képek. Igen, csak nálad van gond, mert egyfolytában bemozdulsz... :oD
Amúgy nyilvánvalóan a szerencse is játszik. A jó időben, jó helyen lenni szerintem a legfontosabb, illetve a megfelelő műcsali kiválasztása és a csalivezetés. Gabesznak egyikben sem volt gyakorlata, először pergetett a Dunán. Tehát, nem beszélhetünk tudatos fogásról, mindenképpen a szerencse játszott. Már nekem is volt ugyanitt szerencsém (5 kilós harcsa), és még biztosan lesz is. Az meg, hogy mekkora hal jön? Szombaton ugyanitt 36 centis süllőt fogtam, de lehetett volna akár 56 centis is...
Az biztos, hogy aki sokat jár ki, és jól ismeri a vizet, az rendszeresen tud eredményt produkálni, de itt most nem erről volt szó...
Üdv.

Tom

jimmba 2013.09.16. 23:40:25

Nem értem ezt,hogy nem beszélhetünk tudatos fogásról.
Mit akart fogni Gabesz éjjel a Dunán wobblerrel,talán csukát?
Az a nem tudatos fogás számomra,ha kimegy valaki balinozni és csukát fog. Annyira azért nem lehet ügyetlen ez a Gabesz gyerek,mert mintha már láttam volna,hogy egy tavi peca során is szép süllőt fogott.
Mondjuk szerintem biztos nem volt 36centis az a süllő,amit fogtál,de ezen nem akarok vitatkozni.
Viszont az 50cm feletti süllők,nem jönnek ám csak úgy,főleg a nyári időszakban. Neked nagyobb esélyt adok a gumi szezonra és remélem,hogy lesz akkora szerencséd,mint januárban és nagy harcsa helyett,egy nagy süllőt fogsz. Te legalább nem vinnéd haza. Azért ez sem mellékes.

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.17. 09:23:18

@jimmba: Szia Jimmy!

Forgathatjuk a szavakat, de tudom, hogy mi volt a háttérben. A lényeg, hogy ha valaki néhány óra dunai pergetés után fog nagy süllőt, azért abban inkább a szerencse dominál és persze az instrukciók, amiket kapott. Ezt kár tovább ragozni.
A süllőm pontosan 36 centi volt. Hozzámértük a botomhoz, amit te is láttál, legközelebb hozok majd egy mérő centit és lemérjük ezt a távolságot... a bot végétől az orsótartó alsó pereméig. Amúgy nincs jelentősége...
Nekem csakis a gumis szezonban lehet szerencsém, ugyanis adddig már nem igen fogok kimenni az élő Dunára. Október és november második fele terveim szerint főleg a csukákról fog szólni...
Üdv.

Tom

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.17. 09:36:17

@jimmba: Jimmy!

Ha nem fogok, akkor az a baj, ha fogok, akkor nem elég nagy, ha nagyot fogok, akkor mák volt. Basszus, neked nehezebb megfelelni, mint egy nőnek... :oD
Üdv.

Tom

VGabesz 2013.09.17. 09:37:41

Sziasztok!

Ejj de szép szájkarate bontakozott itt ki :D! Ha szigorúan vesszük, akkor minden fogásban ott a szerencse. Én is tisztában vagyok ezzel, meg azzal is, hogy a Tomi instrukciói nélkül közelébe sem juthattam volna egy ilyen süllőnek (nem köszönöm most itt meg, mert már annyiszor megtettem :D). Azt, hogy miért nekem jött és nem neki azt kár boncolgatni, mert erre sosem kapunk választ, így alakult. Ez a sors fintora, hogy ő rengeteget van kint a vízen, én meg alig és mégis hozzám volt kegyes az öreg folyó! (Abban egyébként van valami, hogy nagyobbacska halat általában akkor fogok, amikor vele vagyok kint :D, most hétvégén pl. nulláztam és bottörés lett a vége egyedül :D).
Mindamellett köszönöm a gratulációt Jimmy, a Tomi sokat emleget egyébként, remélem egyszer sikerül személyesen is találkoznunk! :)

Üdv.
Gabesz

jimmba 2013.09.17. 10:42:49

@Bogyo_bacsi: Örülök én,ha fogsz,mert akkor legalább nem elégedetlenkedsz,hogy nincs itt hal. Na majd legközelebb
viszek centit magammal és megmérjük a halat. Bár ekkora halakat nem szokásom mérni,de ilyen kérdéses esetekben kivételt teszek majd.
Üdv. Jimmy

jimmba 2013.09.17. 10:51:23

@VGabesz: Szia! Nem kell szerénykedni. Ekkora süllőt nehéz becsapni. Nyilván,ha 20-30 alkalommal sem tudsz jobb süllőt fogni,akkor tényleg a szerencse volt melletted.
Pár száz alkalommal voltam már a Dunán pergetni,de még olyan nem történt soha,hogy többen fogtunk ehhez hasonló sütyit egy éjszaka alatt.Ilyenből csak egy jön.
Gratulálok a halhoz,és biztos,hogy hamarosan majd találkozunk.
Üdv.Jimmy

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.17. 13:24:37

@jimmba: Jimmy! Inkább hozzál mérőeszközt, minhogy utólag csökkentsd az érdemeimet! :oD
Üdv.

Tom

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.09.21. 13:03:18

Jól elbeszélgettetek, hogy kinek hány centis...

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.22. 14:01:55

@Hepci: Szia Hepci!

De régen hallottam rólad. Mi újság? Volt valami szép fogás mostanság?
Üdv.

Tom

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.09.24. 09:35:59

@Bogyo_bacsi:
A horgászat/blogok iránti érdeklődésem elég szezonális... mostanság élénkül...
Akadt egy szép márna meg pár ifjonc süllő, az utóbbiakról fogalmam sincs, hány centisek voltak...

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.09.24. 10:28:59

@Hepci: Szia!

nekem is hasonló a felhozatal. Egy szép márna és kis süllők, kis csukák, kis harcsák. :o)
Nah, majd az ősztöl többet várok...
Nincs kedved egy közös támadáshoz valamikor?
Üdv.

Tom

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.10.01. 09:48:28

@Bogyo_bacsi:
Mehetünk a Dunára, ha van jó ötleted.
Az általam jól ismert helyeken különféle okokból nehezen megközelíthetővé vált a part vagy annyira megcsappant a süllőállomány, hogy a 10 rugónyi költekezés ellenértékeként jelentkező max. 1 kapás, majd halvisszaengedés reményéről hidegebb napokon simán le tudom magam beszélni...

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.10.01. 10:05:32

@Hepci: Szia Hapci!

Jövő vasárnap esetleg? Nem a hal a lényeg, hanem, hogy pecázzunk együtt egy jót... :o)
Üdv.

Tom
süti beállítások módosítása