Kísérletezés pelletekkel

2009. október 31. - Bogyo_bacsi

Kedvenc horgászportálomon a Haldorádón olvastam először a pelletekről, mint csaliújdonságokról. Számomra azelőtt csupán a különböző módon előkészített kukoricák, puffik, földigiliszták jelentették a lehetséges alternatívákat csaliként, ha pontyot szerettem volna fogni. Úgy döntöttem, hogy most valami újat próbálok ki, hátha kellemes meglepetés fog érni... Utolsó horgászatom alkalmával több szép halat sikerült becsapnom a Haldorádó Feeder Master Red Tuning Vörös Démon pellettel, de akkor még csak néhány csalizás erejéig tettem próbát vele. Az interneten gyorsan rendeltem is még két dobozzal a „Nagy Ponty”, illetve a „Tenger gyümölcse” ízesítésű 12, illetve 16 mm-es pelletekből. Mellé beszereztem még egy Haldorádó Vörös Démon etetőanyag aromát is. Így az új csalik birtokában, teljesen felfegyverkezve vágtam neki a következő horgásztúrának.

Olvasd el a teljes töténetet >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://pecazas.blog.hu/api/trackback/id/tr81943404
süti beállítások módosítása