Folyami halak nyomában

2010. november 24. - Bogyo_bacsi

Ricsi barátomat nyár elején láttam vendégül egy tavi pontyozás alkalmával. Dunai horgász lévén, ismeretlen volt számára a terep és a módszer, mégis sikerült elcsípnie egy tizenkét és feles tőpontyot, ami élete eddigi legnagyobb fogásának bizonyult. Hatalmas élményekkel tért haza, és ígéretet tett, hogy még ebben az esztendőben visszahív engem egy hosszú hétvégére az Esztergom alatti Duna szakaszra. Már többször vendégeskedtem náluk és rendkívül különleges halakat fogtunk együtt azon a részen. Termetes sügérek és domolykók kapták el apró műcsalijainkat. Ezen a hétvégén sem vártam kevesebbet az öreg Dunától, így bizakodva szálltam le a buszról a Búbánat völgy helyközi megállójában. Sajnos a körülmények nem úgy jöttek össze, ahogy reméltük. Terveztünk sok-sok kuttyogatást, pergetést, ám az időjárás zordsága és egyéb körülmények áthúzták a számításainkat.

Olvasd el a teljes töténetet >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://pecazas.blog.hu/api/trackback/id/tr622523902
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása