Balatoni pofon

2014. december 10. - Bogyo_bacsi

Balatonon átélt sikeres nyári túránkat követően rögtön felmerült egy esetleges, őszi csukás támadás ötlete a magyar tenger nádasokkal szegélyezett útvesztői mentén. Októberben szebbnél szebb fogásokról érkeztek hírek, de ahogy lenni szokott, mire a kitűzött dátum elérkezett, már csitulni látszott a parádé. Sebaj, amúgy sem vagyok haldömpinghez szokva a Dunán, pár krokit majd biztosan horogvégre kerítünk ezen a felhős szeles napon. Bence barátom előre jelezte, hogy a délről érkező légáramlatok borítják majd terveinket, de nem aggódtam... legfeljebb majd improvizálunk. :o) Kétnapos kalandunkból az első forduló fogás nélkül végződött, ám a kapások, rablások, látott halak kijelölték számunkra az ösvényt, mely végül a sikerhez vezethetett minket. Nagy reményekkel pattantam hát ki a Pestről érkező hajnali busz ajtaján, hogy a kikötőbe érve, Bence mellé lépjek a dióhéjban.

bp01.jpgA fürdőzők és a vitorlások ilyenkor már tűntek...

Egyik napról a másikra a déli szél haragos zöldé változtatta az üveg tisztaságú vizet. Bencével azon tanakodtunk, hogy a fehérhalak valószínűleg az erős hullámzás elől a kikötők, belső öblök védelmébe menekülnek, és alighanem a rablóhalak is követik majd őket. A legígéretesebb bejáratnál horgonyoztunk le, ahol szabad szemmel lehetett látni a zavarosból tiszta vízbe mozgó bodorkákat, küszöket. Noh, ha itt nem lesz ragadozó, akkor sehol sem – gondoltam. Bronz „lutrát” választottam ki dobozomból és a bejárat melletti nádszél felé hajítottam műcsalimat. Talán, ha a másodikat emeltem kanalamon, mikor erős ütés érkezett a zsinór másik végéről. Beletartottam az akcióba és rögtön éreztem, igen komoly halba akadt a horgom. Bence azon nyomban a kameráért nyúlt és kezdődött is a csukatánc.

bp02.jpg... a kikötői fák pedig őszi színekbe öltöztek

Brutális erővel védekezett halam, ám én sem először akadtam össze hasonló csukával, így a helyzet ura voltam... még :o) Prédám a nádas felé tört, de sikerült megfordítanom, majd tett egy széles kört a csónak körül. Szétrobbantotta a víztükröt, miközben Bence megpróbálta meggrippelni, de én tudtam, még igen korai ez. Kerek szemmel bámultuk a páratlan vadvízi ragadozót, olyan ötös formára saccoltuk. Már szinte a kezeim közt éreztem, ám... egy hirtelen szellő a nádba tolta az apró csónakot és halam a növényzet sűrűjébe tört. :o( Nem tudtam megállítani... fél perc és már nem érzetem a lüktetést a bot spiccén. Elkeseredve ültem le a deszkára. Bizony, nagy pofon volt ez a Balatontól. Ott volt az őszi szezon legjobb csukája horgomon, jól is akadt és mégis elment egy ostoba hiba miatt. Sebaj, ilyen a horgászat. :o( Nem engedtem, hogy ez a kudarc tönkretegye a nap további részét.

bp03.jpgErős hullámzásban a belső nádas öblök rejthetnek csukát

Pozíciót váltottunk. Lassan eveztünk végig a nád mentén, és az ígéretesebb öblöket megszórtuk kanalainkkal. Bence hamarosan csukát akasztott. Persze méretben ez már elmaradt az előzőtől, de a sikeres fárasztás és csónakba emelés mégis sokat lendített önbizalmunkon. 48 centimétert mértünk farokt őig, majd barátom óvatosan visszahelyezte közegébe, hogy riadtan menedéket leljen a smaragd mélységben. Egymás tenyerébe csaptunk... bizony a lehetőség még nyitott, hogy megfogjam első balatoni csukámat. Meg amúgy sem abból a fából faragtak, aki csak úgy feladja egy efféle kudarc után. Célba vettük hát a következő ígéretes nádszegletet és a hajsza folytatódott.

bp04.jpgA nap első krokija Bence horgán akadt meg

bp05.jpgÉles fogak, élénk szín. Ádáz vadvízi ragadozó

Ám, az elkövetkező időszak kicsit küzdelmesebbnek bizonyult. A nap nagy részében nem akadt jelentkező illegő-billegő villantóinkra. Mindenesetre az üres etapban sem unatkoztunk. Sztorizgatással, viccelődéssel múlattuk az időt. A borzas felhők által eltakart nap éles kontrasztokat adott a magyar tengernek... gyönyörű látvány volt. Szerencsés ember az, aki nap mint nap itt horgászhat. Bár az én szívemhez a folyóvíz mindig is közelebb fog állni. :o) Már csak egy óránk volt hátra sötétedésig, így azt javasoltam Bencének, hogy térjünk vissza a sikeres helyszínre, ahol a nagy dögöt akasztottam. Szándékosan pihentettük ezt a pályát. Sejtettem, itt még esélyünk lesz a csukákkal való találkozásra.

bp06.jpgA sűrű felhőzetből előtörő napsugarak gyönyörű színekbe öltöztették a Balatont

bp07.jpgEzúttal is  a támolygó villantó bizonyult a leggyakrabban használt műcsalinak arzenálomban

Megérzéseim most sem csaltak. Először én tereltem csónakba egy formás csukeszt, majd Bence csípte nyakon az ikertestvérét. Így két krokit sikerült becserkésznünk a befelé mozgó apróhalak rengetegében. A három egyen csuka valamelyest kárpótolt minket az elveszített szörnyetegért, de a keserűség végig ott motoszkált a lelkemben. Sajnos, ez mindig benne van a pakliban. Ha időben lemacskázunk, akkor talán meg lett volna... de ezt már bizony, sosem tudjuk meg. Vicces jelenet volt, hogy Bence kétszer fárasztotta ki utolsó halát. Nem lövöm le a poént, a történethez tartozó videóban meg tudjátok nézni a nagy csukával folytatott harcomat és Bence bénázását is. :oD

bp08.jpgElső Balatoni csukám :o)

bp09.jpgA nap utolsó halát kétszer kellett kifárasztani :oD

Végül partra szálltunk, mert közeledett már a naplemente. Sikeres horgászatot tudhattunk magunk mögött, de az igazi trófea bizony, fotó nélkül úszott el. Előre kell tekinteni, nem sopánkodni, így miközben pakolásztunk, már egy esetleges májusi küszívásos süllőzésre terelődött a szó. Úgy gondolom, Bencével jó csapat vagyunk. A két különböző gondolkodásmódnak, és a tapasztalatok találkozásának köszönhetően sikeres támadások állnak a hátunk mögött. Zsinórban három igen emlékezetes kalandot éltünk meg az elmúlt egy évben. Gyönyörű süllők, kősüllők, balinok és csukák kerültek rövid időre fényképezőgépünk lencséje elé... már türelmetlenül várom a tavaszi folytatást is. :o)

bp10.jpgCsodálatos élmény volt az őszi Balatonon horgászni. Tavasszal újra visszatérünk :o)

És minden, ami a történetből kimaradt:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecazas.blog.hu/api/trackback/id/tr406952981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roland Nagy 2014.12.10. 09:24:26

Gratula fiúk!
Idén ősszel nekem is elment egy szép nagy csukeszom mégpedig úgy,hogy elrágta az előkét.azóta tudom milyen előkezsinórt nem szabad használni :( de azért a sok kisebb felér egy nagyobbal nem? :)
Roland

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 09:28:54

@Roland Nagy: Roli!

Az a baj, hogy természetes vízen azért nem hemzsegnek a kapitális csukák. Én minden ősszel és tavasszal akasztok egy-két szépet. Ha viszont elmegy, azért nagyon nagy kár. Ugye, nem egy csukás tóról beszélünk... ami meg van töve halakkal. Ez a csuka lett volna az ősz legszebb krokija.
Már hagyományosnak mondható, hogy minden ősszel elmegy a legnagyobb csukám... Tavaly egy méteres példánytól búcsúztam bánya tavon. :o(
Üdv.

Tom

Roland Nagy 2014.12.10. 09:38:49

@Bogyo_bacsi: úgyis visszaengedted volna :D megtaláltad,elkaptad,átverted de egy kicsit ő is győzött :)
Roland

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 09:42:47

@Roland Nagy: Roli! Majd, ha akasztasz egy 5+ os csukát és elmegy, akkor vállon veregetlek és azt mondom majd: most egy kicsit ő is győzött... :oD
Meg úgyis visszaengedted volna... :oD

ridgeback · http://akvariumipecas.wordpress.com/ 2014.12.10. 09:43:16

Sajnálom a nagy csukát, de legalább olyan vadvízi ragadozóval küzdhettél, amiről a horgászok többsége csak álmodik. Én is! :)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 09:47:07

@ridgeback: Szia Pisti!

Persze, ez vigasztal. :oD De igazából nem a csuka mérete számít,. hanem az odavezető út.
Nagyon jó volt a Balatonon pecázni és ugye ez volt az első balatoni csukám. Jönnek majd még szerintem szebbek is... időm, mint a tenger. ;o)
De az már most látszik, hogy a Balatont csukás szempontból komolyabban kell vennem...
Üdv.

Tom

Roland Nagy 2014.12.10. 09:49:45

@Bogyo_bacsi: :DDDD sejtem milyen érzés,sajnálom. :D
Roland

ridgeback · http://akvariumipecas.wordpress.com/ 2014.12.10. 09:52:08

@Bogyo_bacsi: "Persze, ez vigasztal. :oD" Ha jól emlékszem, te is hasonlóképpen vigasztaltál, mikor elment Levi 8,30-asa ... :D

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 09:53:13

@Roland Nagy: Nem gond. :o) Nem lehet mindig győzni!
Azért videóval fel sikerült venni a harcot, bár a hal mérete nem jön annyira át, mint élőben.
Kb úgy képzeld el a harcot, mint az áprilisi Tisza-tavi ötösömet.
Ott is csak egy hajszálon múlt a sikert. Főleg, amikor megkerülte a horgonykötélt... emlékszel? :o)
Üdv.

Tom

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 09:57:08

@ridgeback: Jaja, nah az a másik csuka a kis öbölben, ami megtréfált tavaly ősszel. Már akkor is megvolt 8 kiló szerintem. Ott mondjuk nem az én hibámból ment el, egyszerűen kipattant a horog a szájából. De az is fájdalmas volt persze...
Idén sok jó hal jött amúgy. Igazán nagyot semmiből sem fogtam, talán egy 5-ös csuka és egy 4,1-es süllő a teteje. Tavaly jöttek nagyobb halak is, igaz kevesebb...
Az őszöm csukás szempontból kifejezetten gyenge volt, de a süllők most is szépen jöttek.
Üdv.

Tom

Roland Nagy 2014.12.10. 10:06:27

@Bogyo_bacsi: az kemény helyzet volt gyorsan kellett cselekedni :D húúú! :D
átjön a mérete.a kanál még keresztben sem látszana ki a szájából.van egy rész ahol látni az arányokat.
Roland

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 10:10:46

@Roland Nagy: Hát igen. Itt is gyorsan kellett cselekedni, csak rossz döntést hoztunk. Van ez így, ennyi. Ha lemacskáztunk volna, akkor nem lett volna lehetősége nádba törni...
Meg ami szembetűnő, az az ereje. Nézd meg milyen szépen dolgozik a botom, pedig 50 grammos!!!
Üdv.

Tom

Roland Nagy 2014.12.10. 10:18:40

@Bogyo_bacsi: Tudta merre kell menni,még a szél is segítette mi?
egyébként nagyon bátran fogjátok a halat,én nem merném.előbb tuti kiszedném a horgot.már akadt az ujjamba,szerencsére egy kis sügértől.
Roland

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 10:20:17

@Roland Nagy: Roli! Gyakorlás kérdése csak. Meg kell fogni rendesen azt a halat és nem lesz gond... ;o)
Meg normálisan ki kell fárasztani persze...

jimmba 2014.12.10. 10:51:42

Hi! Jó kis élménybeszámoló lett!
Nagyon szép volt a víz. Ilyen tisztának még nem is láttam :)
Gratulálok a halakhoz mindkettőtöknek!
Azon meg felesleges kattogni,hogy elment a csuka.
Mindig megy el hal,és persze a szebbek,de ha az ember hibázik,akkor tanul belőle és legközelebb majd ő jön ki győztesen.
Nekem is ment a kb 90cm csuka,ráadásul a Dunán,de nem nagyon érdekelt. Egyszer úgy is megfogom :)

Amúgy a videó f@sza,és még a zene is illik hozzá!

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 10:59:53

@jimmba: Szia Jimmy!

Igen, én is úgy gondolom,de azért lehet kicsit rágódni rajta... :o)
Igazából, amivel nem kalkuláltam, az maga a dióhéj csónak tehetetlensége. Ugye egy 6 méteres dunai, vagy tiszai ladikot nem fúj csak úgy el a szél. Ezekhez vagyok szokva...
Örülök, hogy teszik a videó és a zene. Féltem ettől a dal választástól, mert biztosan nagyon kevesen ismerik, de már több pozitív visszajelzés jött vele kapcsolatban... :o)
Üdv.

Tom

jimmba 2014.12.10. 11:18:00

Nekem is sok szép halam ment már el,főleg régebben.
Volt,hogy én bénáztam el,mert izgultam,de volt,hogy egyszerűen az akadás nem volt megfelelő.
Az igazi pofon az lett volna,ha halnélkül maradsz!
Aki pecázik,az tudja,hogy nem csak a sikerekről szól a történet.
Nem akarom szívni a véred,de a videó alapján ez a csuka már a tiétek volt.
Legalább neked meg van videón :)
Másnak csak az emlék marad.
Amúgy ez zene jól illik az őszi környezethez,legalábbis szerintem.
Mész még pecázni eleget,szóval majd legközelebb meglesz :)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.10. 11:32:17

@jimmba: Igen, így van. Tökéletes volt az akadás és a fárasztás legkritikusabb részén is túl voltunk már. De ahogy betört a nádba, ebből a szögből meg sem tudtam volna állítani. Pont szembe jött velem, és alattam ment át a csónak alatt.
Jaja, legközelebb összejön majd... :o)
Azért annyira nem viselt meg a dolog... :oP
Üdv.

Tom

steveolson · steveolures.com 2014.12.11. 08:53:02

@jimmba:

Én sem akarom szívni senki vérét, de egyetértek Jimmbával! Ezt a halat, mármint a kiemelését ti szúrtátok el! Merítővel már meglehetett volna, de akár kézzel is! De ez csak egy vélemény! ;)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.11. 09:11:44

@steveolson: Szia Feri!

Hát lehet. Kézzel még korai lett volna szerintem, de merítővel biztosan meglett volna. :o)
Ebből is tanul az ember. Bencének be kell szereznie egy merítőt az biztos... :oD
Én sajnos a buszon nem tudom szállítani... :o)
Üdv.

Tom

steveolson · steveolures.com 2014.12.11. 09:18:44

@Bogyo_bacsi:

Én ezt úgy értettem (szerintem Jimmba is), hogy ott volt a hal a csónak mellett, onnan már nem szabadott volna sehová se engedni! Nem tudom milyen erős cuccal nyomod, de szerintem én a lágyabb motyómmal keményebben bánok ezekkel a dögökkel! ;)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.11. 09:35:01

@steveolson: Igazából nem engedtem el a csónak mellől, hanem a csónakot fújta bele a szél a nádba. A csónak orra már bent volt a nádban, amikor betört. Hát, nekem igazából ilyen a fárasztási stílusom, nem annyira erőltetem a halat, inkább hagyom, hogy kitombolja magát. Itt esélyem nem lett volna megállítani, mert olyan szögben tört a csónak alá, hogy pont szembe jött velem...
Hát ez van. Pech. :o)
Üdv.

Tom

jimmba 2014.12.11. 13:10:31

Sziasztok!
Steveolsonnal azonos a gondolatunk :) Itt béna bélázás történt:)
Ha már ketten vagytok a csónakban,akkor ki is kéne használni.
Valóban nem szabadott volna már a halnak esélyt adni a szabadulásra. Én magam nem vagyok egy csuka vadász,de azt tudom,hogy ha közelembe kerül,akkor ki kell kapni hamar,mert könnyen megtréfálhat :)
Amúgy meg nincs ezzel baj,mert hibából tanul az ember.

Üdv. Jimmy

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.11. 13:30:56

@jimmba: Fogadjunk, hogy nektek sosem ment el halatok... ;o)

steveolson · steveolures.com 2014.12.11. 13:42:06

@Bogyo_bacsi:
De lépett le idén 4 kiló körüli csukám rossz akadás miatt!

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.11. 13:48:46

@steveolson: Hát ez van sajnos. Most már én sem tudok mit tenni... legközelebb ügyesebbek leszünk ;o)
Amúgy én is meglepődtem, hogy besodródtunk a nádasba, mert csak a halra figyeltem. Akkor vettem észre a bajt, amikor már bent volt a csuka a nádban. De legalább semmi baja nem lett, mert a horog akadt ki...

jimmba 2014.12.11. 13:52:27

@Bogyo_bacsi:
Természsetesen ment el,és mint korábban leírtam volt,hogy a saját hibámból. Tanultam is belőle! Itt nem egy leakadásról volt szó,hanem hibák sorozatáról.
A videó teljesen azt adja vissza,hogy ez a csuka már tiétek volt!
Ezen felesleges vitatkozni.
Egyértelmű,hogy elpepecseltétek.

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.11. 13:55:40

@jimmba: Összeesküvés szagot érzek :oD

Az a hal még nem volt kifárasztva... hidd el nekem, én sem először akasztottam hasonló csukát... ;o)

jimmba 2014.12.11. 14:25:56

@Bogyo_bacsi: Pedig itt hibák sorozata látható :)
Mik is azok?
A videó alapján teljesen jól ment a fárasztás,míg a hal csónakhoz nem ért.
Már elötte fel is fordult egy pillanatra,de a csónaknál már tökéletesen adta magát a lehetőség a kiemelésre.
Látható,hogy próbálkozás tötrént is és meggyőződésem,hogyha Bence nem a kamerázással lett volna elfoglalva,hanem a hal kiemelésével,akkor most másról beszélnénk.
Ez volt az egyik hiba.
A másik,hogy Te magad nem mérted fel jól a valós veszélyeket magad körül. Itt a nádasra gondolok.
A harmadik,ha már ketten vagytok egy csónakban,ami előnyt és nem hátrányt kéne,hogy jelentsen,akkor az evezőt is kéne használni,mert egy öt körüli csuka ne vigyen már be a nádasba.
A negyedik,hogy csónaknál már keményebben kellett volna bánni a hallal. Látszott az akadáson,hogy tökéletes,nem szabadott volna hagyni,hogy virgonckodjon. Tudtommal a szerelés adott volt hozzá.

Ezek az én észrevételeim a videó alapján.
Majd legközelebb jön szebb csuka:)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.11. 14:37:56

@jimmba: Hát utólag más a gyerek fekvése, mint akkor amikor éles helyzet van. Az tény, hogy csak centiméztereken múlt a dolog. Ha mondjuk Bence nem kapja el a kezét, amikor a csuka kinyitja a száját...
Amúgy a dunai csukás videómon is Gabesz ugrik hátra vagy 2 métert, amikor a csuka megrázza magát...
Nem is értettem... :oD
Szerintem én keményen bántam vele a csónaknál, csak, mint írtam, felém indult meg a hal és hiába tartottam ellen, már benne álltam szinte én is a nádban.
mind1 ez van...
Ott követtük el a hibát, hogy nem dobtuk le a súlyt...

jimmba 2014.12.11. 14:42:29

@Bogyo_bacsi: Lehet elég lett volna az is.
Ezekbők a hibákból kell tanulni és akkor legközelebb olajozottan fog menni minden.
Nem szégyen a hiba,csak kellemetlen:)

Ezek szerint sokan félnek a haltól:)

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.11. 14:44:08

@jimmba: Jah, főleg, ha nyitott szájjal jön feléd :oD

steveolson · steveolures.com 2014.12.12. 10:38:04

@jimmba: Ott a pont!
El kell ilyenkor dönteni, hogy a videó a fontosabb, vagy, hogy kézben tarthasd a halat?! ;)
Ennyi! :P

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.12. 11:19:03

@steveolson: Hát igen, csak az a baj, hogy mindig utólag derül ki, mi volt a helyes döntés. Sok halat levideóztam már, és eddig egyik sem ment el a kamera miatt.
Mindazonáltal én úgy gondolom, hogy túllihegjük a dolgot, mert azért nem történt tragédia... :o)

Lucioperca 2014.12.12. 17:05:02

Sziasztok!

A legjobban azok tudják az eseményeket és a körülményeket, akik ott voltak. A dolog ott kezdődik, hogy már legalább 5 órája dobáltunk aznap esemény nélkül, ezért kissé dekoncentrált állapotban voltunk, amikor beálltunk a kikötőhöz. A legfőbb hiba az volt, hogy dobálás előtt azonnal le kellett volna engednem a súlyt, de ezt nem tettem mivel rá volt csomózva a bikára és lusta voltam leszedni. A hal megakasztása után Tomi sürgetett, hogy kezdjek videózni, így fél kézzel nem tudtam leengedni a súlyt és a végeredményt tudjátok. Ha dobálás előtt leengedem a súlyt vagy kamerázás helyett azzal foglalkozom a csuka meg lett volna. Hozzászoktam ahhoz, hogy egyedül pecázom és peca közben mással nem kell foglalkoznom, csak a hal kapásra bírásával és észre vétlen kivételével. Mindegy, a téma nem érdemel több szót szerintem, tanultunk belőle, remélem mások is, kell egy merítő, ezt minden pergetőnek ajánlom!

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.12. 17:11:32

@Lucioperca: Szia Bence!

Ha ha nem videózol és úgy megy el, akkor még ennyink sem lenne, mint ami most van... :o) Nem, baj, legközelebb megfogjuk majd. ;o) Köszi a lehetőséget amúgy :o)

A horgászat ilyen sajnos... nem lehet minden csatát megnyerni!
Hozzá tartozik a kudarc is vastagon... sokan azt sem mondhatják el magukról, hogy akasztottak egy ilyen szép csukát a Balatonon!!!
legközelebb odafigyelünk jobban a macskázásra is...
Üdv.

Tom

jimmba 2014.12.13. 10:15:02

@Lucioperca: Ezt le sem kellett volna írnod :)
Aki ismeri a Bogyeszt,az tudta nagyon jól,hogy a videó volt a lényeg:)
Rá is ment a hal!
El kell dönteni,hogy mi a fontosabb.
Amúgy nem kell hibáztatnod magad,mert én egyedül oldom meg a halak kiemelését a parton. Úgy az igazi,ha az ember egyedül oldja meg a dolgokat.
Itt hibák sorozata volt és mindenki számára tanulságos a videó. Gratulálok a megfogott halakhoz mindkettőtöknek!

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.14. 13:29:35

@jimmba: Vannak akiknek az egész élete hibák sorozata!!!

Halfdane 2014.12.23. 09:36:02

Olvasom a kommenteket, van ebben is igazság, meg abban is. Eddig eléggé vagányra vettem a figurát, hogy nem köll nekem merítő, mert én faszán ki tudom venni a halat kézzel is, no meg minek cuccoljak annyit. De lassan kezdem belátni, hogy nem úszom meg, hogy vegyek egyet. Valóban ott a probléma, amikor egy vékonyan akadt halat kell annyira fárasztani, hogy ne ugorjon meg a kézzel történő kivételnél, vagy netán ha mélyre nyelte a csalit, akkor ne rázza bele a kezedbe a horgot. Az élmény így is megvan, de azért úgy lett volna teljes, ha pár szép fotó is készül azzal a hallal...

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.23. 12:24:17

@Halfdane: András!

Ez igaz, de most képzeld el úgy a történetet, hogy busszal, vonattal jársz horgászni. Nem nagyon örülnek az utasok, ha egy halszagú, vizes merítőt cipelsz magaddal...
Nyilván, ha az embernek van kocsija, akkor ez könnyebben megoldható...
Üdv.

Tom

Halfdane 2014.12.23. 12:41:15

Nem a konkrét esetre mondom, hanem általánosságban. Mondjuk a konkrét esetben sem kifogás ez, mert alapból van olyan szagod ami mellett a merítő "Zsivansi párfüm" :D

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.23. 21:36:58

@Halfdane: Ezt pont az mondja, aki fél évig volt hajléktalan? :oD

Riderspinblade 2014.12.24. 11:47:11

Látom ismét jó helyre akadtál :D
remélem nekem is sikerül jövőre eljutnom és sok pecánk lesz még!
Nagyon jó lett a vidi!

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2014.12.24. 11:55:02

@Riderspinblade: Szia Jani!

Nagyon szépen köszönöm. Az utolsó két videóba próbáltam némi humort is beleszőni... :o)
Nem rajtam múlik, tudod ;o)
Üdv.

Tom
süti beállítások módosítása